wtorek, 22 lipca 2014

Prolog

  Byłem tam w Podniebnym Królestwie, wystarczyło tylko przejść niezauważenie obok strażników. Zacząłem się zakradać cicho, starałem się wmieszać w tłum aniołów. Dziwnie się czułem przebrany za jednego z nich. Wcale nie są tacy przebiegli jak nam mówili, żaden strażnik nie nabrał podejrzeń gdy go mijałem. Jako pierwszy demon dostałem się do Domu Skrzydlatych. Moim celem było zabicie ich, wbiegłem na schody, po czym wszedłem do pokoju. Byli tam obrzydliwie piękni i dobrzy.
-Co tu robisz? Zapytał zdziwiony niebieskooki blondyn o skórze białej jak śnieg. Ubrany był w białą bluzkę, i niebieskie spodnie. Miał niewinną twarz, od tego chciało mi się rzygać. Nie odpowiedziałem tylko jednym ruchem wyciągnąłem nóż i rzuciłem się na niego. Nie trzeba było czekać długo na reakcje, natychmiastowo zrobił unik. Nagle do pokoju wbiegła reszta takich jak on. Niczym się obejrzałem a byłem w pokoju. W moim domu, w domu demonów.

11 komentarzy:

  1. W końcu udało mi się zabrać za twoje opowiadanie, choć to nie do końca moja tematyka.
    Fajnie zaczęte, niemal zmusza mnie by dowiedzieć się o co tak naprawdę chodzi i by czytać dalej, więc zaraz tak zrobię.
    Zauważyłam jeden błąd chodzi o "natychmiastowo obronił unik" chodziło chyba że "zrobił unik", albo "obronił się".
    Croy http://black-redstart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. ;)
    Prolog jest świetny, ciekawie się zaczyna. Tematyka jak najbardziej mi odpowiada. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi sie wydaje, czy po rozdziale pierwszym jest prolog? XD dobra, nie bede sie czepiac.
    Krotko, ale intrygujaco.
    W roz 1 wspomnialas ze demony chca zdobyc podniebne krolestwo. Cos czuje, ze Lexi sie tego podejmie ;)

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog bardzo tajemniczy w sumie i zachęcający do dalszego czytania. Teorytycznie pierwszy raz czytam o aniołach, demonach itp. To na bazie książki, filmu czy tak po prostu stworzyła swoje postacie i tematykę?
    Błędów nie zauważyłam. Rozwaliło mnie "Byli tam obrzydliwie dobrzy i piękni" haha <3
    Idę czytać dalej <3
    #RóżoweCiasteczka
    A i dziękuję za skomentowanie mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest w całości moim pomysłem :)
    Dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka ;)
    Prolog zwiastuje dobre opowiadanie, wyczuwam to... :D Wszystko się nam ładnie zaczyna i myślę, że pochłonę tę historię całkowicie. Zacznę dzisiaj czytać i komentować rozdziały. Może nie każdy otrzyma ode mnie opinię (mobilne komentowanie mnie wykańcza), ale postaram się zostawić choćby dwa zdania :D
    Czyli tak - mamy Demona, który wdarł się do Królestwa Podniebnego i zamierza zabić anioły. Dość eksperymentalnie, więc jak dla mnie świetnie ^^
    Cieszę się, że zainteresował cię mój blog :D Mam nadzieję, że się nie znudzisz czytaniem.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Część! Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem, jednak ja zacznę raczej od początku :)
    Prolog jest dość interesujący, choć jego prostota nieco mnie zastanawia. Przychodzi bohater do domu aniołów, ale kiedy go atakują, wraca do własnej że tak powiem siedziby? Dobrze zrozumiałam? Według mnie lepiej by to wypadło, gdybyś zostawiła czytelników w niepewności, czy coś mu się przypadkiem nie stało. Ale w porządku nie będę się czepiać. Jak na rozpoczęcie wypada całkiem dobrze, więc może od razu zabiorę się za pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację takie zakończenie, było by lepsze....Tylko, że ten blog nie będzie opowiadał jego historii.

      Usuń