sobota, 10 stycznia 2015

II Nominacje do LBA

Chciałabym, podziękować Lune i Aleksandrze za nominację, do Liebster Award.

Nominacja jest to nagroda, przyznawana za „Dobrze wykonaną robotę”. Jest dedykowana blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierzesz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo 11 zapytań 11 nominowanym przez siebie osobom.


Pytania od Lune


1. Czym jest dla Ciebie blogowanie ?
Blogowanie jest dla mnie odskocznią od codzienności.
2. Kto jest twoim autorytetem ?
Oprócz bliskich mi osób to chyba autorzy. Ktoś kto piszę książki musi mieć wielką wobraźnie, spodobać się czytelnikom jest sukcesem do, którego dążę.O
3. Jak widzisz siebie za dwadzieścia lat ?
Staram się, żyć teraźniejszością :)
4.Muzyka na full czy błoga cisza ?
Full <3
5.Miejsce na ziemi, które chciała byś odwiedzić ?
Duże jest miejsc do, których chciałabym pojechać, chyba takim ważniejszym jest LA :)

6.Co w sobie lubisz najbardziej ?
Chyba to, że kocham pisać.
7.Myślałaś/eś kiedyś nad tym aby napisać książkę? Jak tak to o czym by była?
Na samym początku, chciałam napisać ,,małą książkę'' dla siebie, ale potem zdecydowałam, że wrzucę to do internetu i tak powstał ten blog :)
8.Jaki jeden przedmiot wzięłabyś na bezludną wyspę?
Zależy od tego na jak długo miałabym tam jechać. Gdybym miała tam spędzić całe życie to chyba jakiś dobry nóż, żeby przetrwać. Gdybym miała tam zostać na jakiś, krótki czas to zabrałabym jakąś książkę jak przeżyć na bezludnej wyspie :) 
9. Twoja ulubiona potrawa to...
Nie mam ulubionej potrawy :)
10. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Telefon
11.Ulubiony sposób na spędzanie wolnego czasu?
Pisanie, tego bloga :) 

Pytania od Aleksandry Smulczyk
1. Ile blogów prowadzisz? 
Jednego :)
2. Co lub kto zainspirował Cię do założenia bloga i wstawiania na nim notek? 
Właściwie, od bardzo, dawna lubię czytać książki, pewnego dnia postanowiłam, że sama coś napiszę. Miałam, zrobione kilka rozdziałów, a jednego dnia postanowiłam, wrzucić to na bloga. Więc właściwie, można powiedzieć, że zainspirowały mnie książki :)
3. Lubisz czytać książki?? 
*Odpowiedź wyżej*
4. Jeśli tak, to jakie najczęściej czytasz i dlaczego akurat takie?
Kocham fantastykę, głównie dlatego, że tam moja wyobraźnia może pracować na pełnych obrotach. Uwielbiam, takie klimaty co widać po moim blogu. 
5. Od ilu miesięcy/lat prowadzisz swój blog/swoje blogi? 
Pierwszy rozdział udostępniłam 22 lipca 2014 roku :)
6. Czy chciałbyś/chciałabyś wydać własną książkę?
Oczywiście. 
7. Jaki nosiłaby ona tytuł? Do jakiej kategorii byś ją zaliczył (fantastyka, horror, thriller, romans)?
''Życie Demona'', tytuł mówi sam za siebie :)
8. Lubisz śpiewać lub tańczyć? 
Nie umiem, ale lubię
9. Masz rodzeństwo?
Tak, dwie młodsze siostry 
10. Jaką potrawę najczęściej jadasz i dlaczego akurat taką?
Kocham, makaron, ze szpinakiem i serkiem mascarpone *.*
11. Jaki jest Twój znak zodiaku?
Panna :)

Moje pytania.

  1. Co skłoniło cię do stworzenia bloga?
  2. Skąd czerpiesz inspirację?
  3. Jakie są twoje ulubione książki?
  4. Masz osobę, na której się wzorujesz w życiu codziennym?
  5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
  6. Gdybyś musiała stworzyć nowego bloga, jakiej byłby tematyki?
  7. Co dają ci komentarze?
  8. Bez czego, nie możesz żyć?
  9. Co daje ci szczęście?
  10. Masz jakieś hobby?
  11. Co kochasz w sobie?


Nominuje


5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację i zapraszam tym samym na nowy rozdział :*
    burning-heart4268.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję ci za nominacje ale teraz mam pytanie,czyli mam odpowiedzieć na twoje pytania na swoim blogu? A jeśli tak to jak o jest mam nominować następne osoby? Wybacz ale jest trochę nieogarnięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiada się na pytania na swoim blogu. Nominuje się 11 osób i wymyśla 11 pytań dla nich. Przepraszam, powinnam zamieścić jakąś informację, gdyby ktoś nie wiedział :)

      Usuń
  4. Serdecznie kochana dziękuje za nominację! <3
    http://laura-w-hogwarcie.blogspot.com/

    Jeszcze nie raz tutaj wpadne, a w ferie po komentuje :D

    OdpowiedzUsuń